FAQ

Contact

Hoe kan ik contact opnemen met Luxxo?

Als u vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, we helpen u graag. Onze experts zijn 5 dagen per week beschikbaar om alle vragen die u heeft te beantwoorden.

Contact: info@luxxo.nl

Hoelang duurt het om antwoord te krijgen? 

We streven ernaar om uw vraag altijd binnen 24 uur te beantwoorden tijdens werkdagen.

Producten

Het product of de maat die ik wil is niet op voorraad, wat nu?

U kunt uw e -mailadres achterlaten op de contact pagina. Op deze manier wordt u automatisch op de hoogte gebracht zodra het item weer op voorraad is.

Hoe verzilver ik mijn voucher code of cadeaubon?

Om het tegoed te verzilveren kunt u de kortingscode toevoegen in het eerste deel van de checkout. Nadat u dit heeft gedaan, wordt de waarde van de bon in mindering gebracht op het aankoopbedrag.

Bestellingen en betaling

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

U kunt betalen met iDeal, Paypal, MasterCard, Maestro, Visa, Amex, Bancontact, Google Pay en Apple Pay.

Ontvang ik een bestelbevestiging?

U ontvangt direct na het plaatsen van uw bestelling een bestelbevestiging per e-mail. Deze e-mail bevat het bestelnummer (bestaande uit 5 cijfers), besteloverzicht en het verzendadres.

Ik heb onjuiste adresgegevens ingevoerd, kan dit worden gewijzigd?

Neem contact op met ons op info@luxxo.nl zodat wij dit kunnen regelen.

Verzenden

Naar welke landen verzendt u?

Momenteel verzenden wij alleen naar Nederland en België. 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn gratis, deze nemen wij voor onze eigen rekening.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra uw pakket wordt verzonden, sturen we u een e -mail met een track en trace. Hier kunt u de status van uw bestelling vinden en indien nodig de bezorgservice aanvullende instructies verstrekken.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen?

Heb u uw bestelling niet ontvangen? Vervelend om te horen! Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een bestelbevestiging met het bestelnummer. Binnen 1-2 werkdagen wordt uw bestelling verzonden. Dan ontvangt u ook een e -mail met een track en trace om het pakket te volgen. Heeft u deze e -mail niet ontvangen of is de status van uw pakket onduidelijk?

Neem contact met ons op via info@luxxo.nl

Mijn track & trace geeft aan dat mijn bestelling is geretourneerd. Wat moet ik doen?

Neem contact met ons op via info@luxxo.nl Een van onze medewerkers van klantenservice zal onderzoeken wat er is gebeurd en zo snel mogelijk een oplossing bedenken.

Retourneren & Ruilen

Ik ben van gedachten veranderd, wat nu?

Ben je van gedachten veranderd? Dat kan natuurlijk, zodra je binnen uiterlijk 30 dagen na ontvangst van jouw bestelling aangeeft jouw bestelling te willen retourneren dan regelen wij dat het aankoopbedrag binnen 30 dagen na ontvangst van de geretourneerde bestelling wordt teruggestort op jouw rekening. Let wel op dat de retourkosten voor jouw eigen rekening komt te staan

Ik wil het product omruilen, hoe doe ik dat?

Je kunt je bestelling tot en met uiterlijk 30 dagen vanaf de datum van levering gratis omruilen voor een nieuw item. De koper betaalt voor de terugzending van het item dat hij/zij wilt omruilen. Het nieuwe item wordt binnen 7 dagen nadat het geretourneerde pakketje is ontvangen naar de klant verzonden.

Het product is beschadigd aangekomen, wat nu?

Heb jij een beschadigd product ontvangen? Stuur ons een foto van de bestelling samen met jouw bestelnummer binnen 14 dagen naar: info@luxxo.nl en wij zorgen ervoor dat jij een nieuwe item gratis krijgt toegestuurd binnen 7 dagen na ontvangst van de email.


Ik heb de verkeerde bestelling ontvangen, wat nu?

Heb jij een verkeerd product ontvangen? Stuur ons een foto van de bestelling samen met jouw bestelnummer binnen 14 dagen naar: info@luxxo.nl en wij zorgen ervoor dat jij de juiste bestelling gratis krijgt toegestuurd binnen 7 dagen na ontvangst van de email.

 

Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen, wat nu?

Heb jij het product nooit ontvangen? Stuur ons een email met jouw bestelnummer naar: info@luxxo.nl en wij zorgen ervoor dat jij de bestelling nogmaals gratis krijgt toegestuurd binnen 7 dagen na ontvangst van de email.

Ik wil toch graag annuleren, wat nu?

Ben je van gedachten veranderd? Dat kan natuurlijk, zodra je binnen uiterlijk 48 uur na jouw bestelling aangeeft jouw bestelling te willen annuleren dan regelen wij dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van de annulering wordt teruggestort op jouw rekening.